Het is bijna zover..! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van roemenie14 - WaarBenJij.nu Het is bijna zover..! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van roemenie14 - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover..!

Door: Mirjam

25 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Jaja, het is bijna zover! Komende maandag, 28 juli, vertrekken we voor twee weken naar Oradea in Roemenië voor de werkvakantie waarop we ons al zo lang hebben verheugd.

Bijna 5 maanden geleden ontmoetten we elkaar voor het eerst en begonnen we met de voorbereidingen. Inmiddels hebben we het streefbedrag ruimschoots binnen via de vele sponsors en acties van kampleden. Het is geweldig om te zien hoe iedereen zich heeft ingezet om de nu zo'n €11.000 bij elkaar te halen!

Streefbedrag binnen. Chauffeurstrainingen met goede gevolgen afgelegd. En enkele kampleden beginnen zich inmiddels al wel een beetje nerveus te voelen, gezien het feit dat WhatsApp overstroomt met vragen over liften, toiletpapier etc. En last but not least.. de kampleiding wijst ons er in de laatste mails nog even op vooral anti-insecten-spray mee te nemen als bewapening tegen de beren bij het evangelisatiekamp.. :)

En tja, nu is het nog even inpakken geblazen en dan zien we jullie weer terug voor het volgende reisverslag vanuit Oostenrijk (waar we een tussenstop maken bij een jeugdherberg) of vanuit het Julia Home in Roemenië!

• 29 Juli 2014 - 05:49

Harm- Jan En Eline:

Geweldig, wat jullie gaan doen!
    Neem allemaal je goede humeur mee, en een flinke dosis menselijke warmte.
    En vergeet zeker het gebed niet, dat is van onschatbare waarde bij jullie missie!

Wij hopen van afstand mee te leven.

• 29 Juli 2014 - 22:20

Fam Agteresch:

Hallo allemaal,

We zijn heel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat.
    We zien uit naar het volgende reisverslag.

Groetjes Fam. Agteresch